Subject: [SUSPECTED SPAM] BRODITEC G-29
From: "Henry Murumaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "BLS Quality EST" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 08:34:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole, et uurida biotsiidi BRODITEC G-29 kohta.  Nimelt, näen
lubade nimekirjast, et antud biotsiidile on tehtud loa pikendus kuni
01.07.2024. Kas antud luba peab uuendama biotsiidi tootja või seda tuleb
teha turustaja poolt? Sanitex Grupp UAB andmetele on Leedu pädev asutus
pikendanud antud luba kuni 2026 aastani. Kas nimetatud luba on pikendatud
ka Eestis? Kas kaubanduslik nimetus tootele on midagi, mida saab toote
turjustaja täiendada või see on samuti midagi, mida peaks täiendama
tootja?

Lugupidamisega,

Henry Murumaa
Regulatory Relations and Quality Specialist
Regulatoorsete suhete ja kvaliteedi spetsialist

  _____

Baltic Logistic Solutions OÜ
Phone dir:   +37256572501
Email:            <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://i.imgur.com/lKnGP5T.png>

See teade sisaldab teavet isiklikult ja otse saajale. See võib sisaldada
konfidentsiaalset teavet ning selle igasugune loata avalikustamine,
kasutamine või levitamine on kas täielikult või osaliselt keelatud ja see
võib olla ebaseaduslik. Kui olete saanud selle e-kirja eksituse tõttu,
kustutage see e-kiri koheselt ning teavitage sellest saatjat. Mõnel juhul
on piisava kahtluse korral, ettevõtte konfidentsiaalsete andmete kaitse
tagamiseks, infosüsteemide terviklikkuse ja pideva toimimise tagamiseks,
rikkumiste, andmevarguse ja rändetarkvara eest kaitseks, ''Baltic Logistic
Solutions'' OÜ-l õigus ligipääsuks selle elektronkirja sisule.

This message contains information personally and directly to the
recipient. It may contain confidential information, and any unauthorized
disclosure, use or dissemination, either in whole or in part, is
prohibited and may be unlawful. If you have received this e-mail in error,
please delete this e-mail immediately and notify the sender. In certain
cases, with reasonable suspicion and in order to ensure the protection of
confidential company's data, integrity of information systems, continuous
operation and protection against breaches, data theft and malicious
software, ''Baltic Logistic Solutions'' OÜ has the right to access the
content of this electronic communication.